Loading...

ZFORCE 1000 Sport R EPS 4X4

Áraink forintban értendők és az ÁFA-t tartalmazzák!

A vételár a forgalomba helyezés költségét nem tartalmazza!

B kategóriás jogosítvánnyal vezethető és a vállalkozások számára az Áfa visszaigényelhető!

Bemutatjuk az új ZFORCE 1000 SPORT R-t!
A méltán népszerű elődmodellt mérgesebbre hangolták, így a sportosabb beállítottságú pilóták még nagyobb élményekre számíthatnak!

 

 

Loading...

Leírás

Adatok
MOTOR TÍPUS
V-Twin, folyadékhűtéses, 4 ütemű
HENGERŰRTARTALOM
963 cm3
MAXIMUM LE ÉS NYOMATÉK
90hp/7500rpm és 87 Nm at 6750rpm, Két teljesítménymód, Sport és Normál
ÜZEMANYAG ELLÁTÁS
EFI
SEBESSÉGVÁLTÓ TÍPUSA
CVT
MÉRET
3135×1635×1820 mm
TENGELYTÁV
2285 mm
HASMAGASSÁG
340 mm
SAJÁT TÖMEG
705 kg
MINIMÁLIS FORDULÁSIKÖR
hátsó differenciálművel: 11000mm hátsó differenciálmű nélkül: 12000mm
TANK MÉRET
36.5 L
SZÍN
Pearl White/ Nebula Black/ Royal Blue
FÉK
hidraulikus tárcsafék
KERÉK ÁTMÉRŐ
14 colos
HAJTÁS
kapcsolható 2WD/4WD/4WD ZÁRVA
FELFÜGGESZTÉS
független, kettős A-karos első felfüggesztés
független, többlengőkaros hátsó felfüggesztés
CSÖRLŐ
3500 Lb
A specifikációk csak referenciaként szolgálnak. A specifikációk a különböző országok és régiók helyi törvényei és szabályozásai miatt változhatnak.

A szívó-, kipufogó- és hengerfej változtatásoknak köszönhetően a 963 köbcentis folyadékhűtéses, üzemanyag-befecskendezéses V-kettes motor 90 LE-t ad le.

Módosítottak a dugattyúkon, a hajtókarokon, főtengelyen és a szelepeken is. 1635 mm-re növelték a jármű szélességet (Az alap modellé: 1524 mm); A tengelytáv 2285 mm-re változott (SPORT: 2040 mm); A hasmagasság 30 mm-rel 340-re emelkedett (SPORT: 310 mm); 14 hüvelykes alumínium beadlock kerekekkel rendelkezik az alacsonyabb abroncsnyomás érdekében, a felniken nyolcrétegű CST 29 colos gumik feszülnek.

Jelentős fejlesztések történtek a modell felfüggesztésén is. A felfüggesztés útja elöl 340 mm, hátul 395 mm, szerszám nélkül állítható és teljesen új lengőkarral rendelkezik a nagyobb oldalsó stabilitás érdekében.

Kapcsolható 2WD/4WD az első differenciálzárral.  A SPORT R hátulja korlátozott csúszású differenciálművel van felszerelve, hogy mindig maximális tapadást biztosítson a talajon. Módosított a CVT váltó, teljesen új dizájnú D-alakú kormánykerék, újra tervezett könnyebben állítható ülések és új a műszerfal is.